03-9038888
   מספר חינם 1801-079-011

שאלות ותשובות



שאלה: האם שיחות מהמספר הנוסף עולות כסף?
תשובה: אם המנוי נמצא בתוכנית הכל כלול ללא הגבלה, אז אין תוספת עלות עבור השיחות. המספר הנוסף משתמש בדקות השיחה של המנוי ולכן בעצם שני המספרים חולקים את אותה תוכנית תמחור מול המפעיל. בכל מקרה גם אם המנוי בתוכנית של חיוב לפי דקות, אין תשלום נוסף לשיחה מעבר לתשלום למפעיל הסלולארי.

שאלה: האם המספר הנוסף משתמש בגלישה סלולארית?
תשובה: למרות שהמספר הנוסף משתמש ביכולות החיוג של המכשיר ואינו מבצע את השיחה דרך גלישה סלולארית, עדיין נדרשת גלישה סלולארית לצורך הפעלה תקינה של השרות.

שאלה: האם שיחות של המספר הנוסף יופיעו לי בחשבון הטלפון?
תשובה: כן. שיחות של המספר הנוסף ירשמו אצל המפעיל בו המכשיר מנוי כשיחות רגילות מהמכשיר.  יש לקחת בחשבון שמספרי המקור והיעד שחוייגו או חייגו מהם - לא יופיעו אצל המפעיל - אלא מספרים אחרים.

שאלה: באיזו רשת אני צריך להיות מנוי כדי להשתמש בשרות?
תשובה: ניתן להיות מנוי בכל אחת מרשתות הסלולאר הישראליות בהן: פלאפון, פרטנר, סלקום, גולן, הוט מובייל וכן המפעילים הוירטואלים.

שאלה: האם אני יכול לנייד את המספר הנוסף שהוקצה לשימושי לרשת אחרת?
תשובה: המספר הנוסף נמצא בבעלות ספק השירות, קוויק לינק 011 לעסקים בע"מ בע"מ ומוקצה למנוי לשימושו בהשאלה ולכן לא ניתן לנייד אותו ללא אישור של חברת קוויק לינק 011 לעסקים בע"מ

שאלה: האם אני יכול לנייד מספר שלי מרשת אחרת כך שיהפוך להיות המספר הנוסף?
תשובה: כן. ניתן לנייד מספר מרשת אחרת ולהפעיל אותו כמספר הנוסף. ניתן גם לנייד אותו בכל עת לרשת אחרת ולהפסיק להשתמש בו כמספר הנוסף. זהו מספר בבעלות הלקוח ואינו מקבוצת המספרים של קוויק לינק 011 לעסקים בע"מ הניתנים בהשאלה.

שאלה: מה קורה לשיחה נכנסת באין מענה?
תשובה: מה שיקרה תואם את מה שקורה בשיחה לקו הראשי הפרטי. אם יש משיבון הוא יענה ויש לקחת זאת בחשבון. אם המספר בעקוב אחרי הוא יצלצל במספר אחר. אם אין הפניה מיוחדת לא יהיה מענה.  אנו ממליצים להעלות את מספר הצלצולים הנדרש לפני מעבר למשיבון כך שהשיחה לא תעבור למשיבון של המספר הראשי הפרטי.

שאלה: קיבלתי שיחה נכנסת במכשיר אנדרואיד ואני רואה את המספר הנוסף כמתקשר במקום זיהוי אמיתי של המתקשר.  מה אפשר לעשות?
תשובה: בשיחה נכנסת באנדרואיד קופץ חלון מיוחד שיציג את המספר המתקשר.  קיימים דגמים מסויימים בעיקר מיצרנים סינים - בהם אין הרשאה להצגת החלון.  לצורך כך יש לפתוח את ה-Settings להיכנס ל-Permissions לבחור את ה-Permissions של יישום Num2 ולאשר את ההרשאות על ידי Approve All Permissions.

שאלה: האם ניתן להחליף את המספר הנוסף במספר נוסף אחר?
תשובה: כן. יש עלות להחלפה.

שאלה: האם ניתן להשתמש ביותר ממספר נוסף אחד?
תשובה: בשלב זה היישום מוגבל למספר אחד נוסף. ייתכן ובעתיד נוסיף יכולת למספר מספרים נוספים באותו יישום.

שאלה: האם השרות עובד גם בחו״ל?
תשובה: השרות יעבוד גם בחו״ל במידה וקיימת למנוי חבילת חו״ל הכוללת שיחות וגלישה במפעיל הבית שלו. החיוג עדיין מבוצע בעלות שיחה לישראל לפי חבילת הלקוח מול המפעיל שלו.

שאלה: האם נאספים פרטי אנשי קשר מהטלפון הנייד שלי?
תשובה: לא. אנשי הקשר אישיים ומתאפשרת אליהם גישה רק לצורך חיוג. המערכת לא אוספת אותם ולא מעבירה אותם לשרתי השרות. אין לנו צורך במידע ואנו מעוניינים לשמור על פרטיות הלקוח.

 

טואול הקמת אתרי אינטרנט